Líbí se vám reference?
Sdílejte ji s přáteli
Další reference z kategorie Doprava
Automatické dveře – Děčín hlavní nádraží
V roce 2019 proběhla rekonstrukce vstupní haly železniční stanice Děčín - hlavní nádraží. Vstup na perón prostřednictvím tří historických otočných dveří byl doplněn moderními automatickými dveřmi SPEDOS. V roce 2021 byla hala doplněna na protější straně do ulice o další 4 kusy.
Všech 7 automatických dveří posuvných bylo vyrobeno ve zvláštním odstínu světlezelené barvy RAL 6033.
Troje dřive instalované dveře jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806NL s pohlednovou výškou 110 mm, 4 ks novějších dveří mají pohon SP808PAL o výšce pohonu 100 mm.
Vratové a bezpečnostní systémy pro mezinárodní letiště
Letiště M. R. Štefánika nebo Letiště Bratislava je mezinárodní letiště v Bratislavě. Je největším mezinárodním letištěm na Slovensku.
Nachází se přibližně 9 km od centra města, nedaleko obce Ivanka u Dunaje.
V roce 2010 se SPEDOS podílel na výstavbě nového terminálu A dodávkami dveřních a vratových systémů.
Automatické dveře pro letištní odbavovací halu – letiště Mošnov
Automatické posuvné dvoukřídlé dveře SPEDOS v prosklené fasádě letištní haly. Dveře ze standardních hliníkových profilů jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806L s výškou krytu 150 mm.
Automatické dveře pro nádraží v Bruntále
Moderní prosklená čekárna v impozantní budově autobusového nádraží je na obou průhledových stranách vybavena automatickými posuvnými dveřmi SPEDOS v jednokřídlém provedení. Dveře jsou vybaveny kombinovanými čidly, které zajišťují otevírání a zavírání dveří i bezpečnost procházejících.
Automatické dveře pro Letiště Leoše Janáčka v Mošnově
Automatické posuvné dvoukřídlé dveře SPEDOS v prosklené fasádě letištní haly. Dveře jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806L s výškou krytu 150 mm.
Autobusová čekárna Lučenec bez bariér
Celoskleněné, bezrámové automatické posuvné dveře dvoukřídlé jsou vybaveny elektrickým pohonem SP805L o výšce krytu 190mm. Pro svou větší tuhost je pohon předurčen k instalaci na zdivo. Vodící kostky na podlaze udržují dveřní křídla při pohybu v optimální dráze. Vlevo vedle stěny je klíčový spínač, zapuštěný pod omítku; slouží k jednorázovému odemknutí/uzamčení dveří a jejich uvedení do provozu. Vnější dveře jsou vyrobeny ze standardních hliníkových profilů, doplněny pohonem SP806L.
Hlavní vstup nádražní haly tvoří prosklená stěna se vsazenými automatickými posuvnými dvoukřídlými dveřmi SPEDOS. Dveřní křídla jsou vyrobena ze standardních hliníkových profilů. V nádražní hale bylo využito celoskleněné provedení automatických posuvných dveří včetně pevných bočních dílů. Celoskleněná dveřní křídla jsou připevněna k elektropohonu ocelovými kleštinami. K automatizaci dveří byly využity elektrické pohony SP806L výšky 150 mm.
Moderní WC v pražském metru – stanice Můstek
Moderní WC ve stanicích metra jsou vybaveny dvoukřídlými automatickými dveřmi posuvnými s elektrickými pohony SP806L o výšce krytu 150 mm.
Železniční stanice - vstup na perón
Průchod na peron uzavírají dvoukřídlé automatické posuvné dveře v prosklené stěně z hliníkových profilů. Automatické dveře jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806L s výškou krytu 150 mm.
Automatické dveře posuvné dvoukřídlé v nádražní budově uzavírají prodejní stánek; pokud je potřeba, umožní propojení prodejny s nádražní halou nastavením digitálního programového přepínače do polohy "otevřeno".
TWINTOUR - výzva pro české a slovenské architekty
Dveřní souprava TWINTOUR v Českém ani ve Slovenském prostředí ještě nebyla realizovaná. Holandský výrobce Boon Edam nabízí tento model již od počátku naší spolupráce v roce 1993. Největší úspěch má ve Skandinávských zemích a v Německu, kde je často instalován na letištích, v nemocnicích, nákupních centrech.