12.04.2023
2 minuty čtení
Právem můžeme říct, že servisní síť SPEDOS patří mezi největší v oboru. Jen v Česku máme zhruba 50 servisních základen s interní certifikací kvality. V našem servisním týmu pracují zkušení a pravidelně školení technici, ale i erudovaní dispečeři a obchodníci, pro které je zákazník vždy na prvním místě. Na „horkou linku“ dispečinku můžete nahlásit poruchu kdykoliv a naším včasným zásahem tak předejdete nechtěnému výpadku provozu.
Náš zákazník, náš pán
Za více než 30 let fungování naší společnosti jsme si vybudovali silnou základnu zákazníků, kteří našim produktům důvěřují, a naším závazkem je jejich důvěru nezklamat. V případě akutního servisního zásahu proto nerozlišujeme, zda se jedná „pouze“ o porouchané automatické dveře v zázemí restaurace nebo nakládací komplet v průmyslové hale. Naším cílem je zajistit požadavky každého zákazníka co nejrychleji, v rozsahu našich možností.
Ať se tedy jedná o zákazníky divize SPEDOS VRATA a.s., která se soustřeďuje na průmyslová odvětví, nebo SPEDOS ADS a.s. se zaměřením na personální bezbariérové vstupy, naše servisní oddělení pečuje o všechny stejnou měrou. Dokonce máme přístup i k originálním náhradním dílům na zařízení jiných výrobců, a není pro nás tedy překážkou poskytnout servis u vrat nebo dveří konkurenčních značek.
Preventivní prohlídky šetří našim zákazníkům čas i peníze
Portfolio našich servisních služeb zahrnuje kromě záručního a havarijního servisu také systém preventivních prohlídek a pravidelných kontrol provozuschopnosti. Ty jsou našimi zákazníky hojně využívané. Jsme vždy rádi, když zákazníci přemýšlí v širším horizontu a jsou si vědomi toho, že o každé zařízení se vyplatí pečovat od začátku provozu. Důvodů, proč byste prevenci neměli podceňovat, je hned několik. Budete mít jistotu, že:
- vaše zařízení bude fungovat bezpečně v celém rozsahu,
- docílíte jeho maximální životnosti,
- vyhnete se nečekanému přerušení provozu
- a ušetříte čas a finance, které byste museli zbytečně vynaložit při havárii.
Ze zhruba 25 tisíc servisních výjezdů ročně však největší podíl tvoří havarijní servis. Na vině většinou bývá porucha zařízení vinou mechanického poškození, kolize nákupního vozíku s dveřním křídlem nebo kontakt vysokozdvižného vozíku s vratovým křídlem, případně nešetrné zacházení či opotřebení.
Naše havarijní linka je vám k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Jak probíhají SPEDOS preventivní prohlídky zařízení?
Preventivní servis vratových a dveřních zařízení nabízíme jednou nebo dvakrát ročně. Vždy záleží na tom, jaký program preventivních prohlídek si zákazník při podpisu smlouvy vybere. Dále pracujeme podle jeho časových možností a našeho rámcového rozvrhu. V dohodnutém intervalu pak provádíme prevence. Před samotným výjezdem si se zákazníkem ještě termín prohlídky vždy schválíme.
V případě akutního zásahu se vše děje podle našich momentálních kapacit a požadavků zákazníka. Po oznámení poruchy na havarijní lince naplánuje dispečer výjezd ve spolupráci s techniky, a pokud není potřeba větších dílů, které by se musely vyrobit na míru, vyjíždí náš servisní vůz na místo maximálně v řádu hodin.
Když už zařízení potřebuje revitalizovat
Servisní tým SPEDOS je tu pro vás i v případě, že už vám vaše stávající vstupní zařízení nevyhovuje, ať už z důvodu funkčnosti, zastaralého designu nebo nových norem. Běžným případem revitalizace často bývají automatické posuvné dveře. Jejich předpokládaná životnost může být 10 let, s ohledem na náročnost provozu, ve kterém jsou instalovány. U takové revitalizace jde zpravidla o výměnu pohonu, ale mnohdy zákazníci žádají také:
- nahrazení původní konstrukce za novou,
- výměnu dveřních křídel,
- nebo výměnu ovládacích prvků.
Jakožto výrobce máme k dispozici veškeré náhradní díly, kterými náš centrální sklad zásobuje celou servisní síť SPEDOS. Potřebujete akutní zásah? Nebojte se kontaktovat naši 24/7 havarijní linku na čísle 800 139 752. Rádi vám také nezávazně spočítáme cenu preventivních prohlídek, které udrží vaše zařízení dlouho v kondici.
Bezplatná kalkulace preventivního servisu